პარადიგმის ცვლილება, სწავლების პარადიგმიდან  სწავლის პარადიგმისკენ

ავტორები

  • ეთერ ღვინერია ავტორი

ანოტაცია

სწავლების მიზანი სწავლის ხელშეწყობაა, ინოვაციური მეთოდების გამოყენება, ინოვაციებისკენ სწრაფვა სწავლის შდეგების გაუმჯობესებას ემსახურება. სტატიაში განხილული მეთოდები და სტრატეგიების გამოყენება, სწავლის პროცესის ეფექტურად წარმართვაში დაგვეხმარება. სტატია ეფუძნება თსუ ევროპისმცოდნეობის ინტერდისციპლინური სადოქტორო პროგრამის მკვლევარებისთვის
განკუთვნილი სასწავლო კურსის სილაბუსის მიმოხილვას.

ავტორის ბიოგრაფია

  • ეთერ ღვინერია

    eter.ghvineria@tsu.ge

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-12-01

როგორ უნდა ციტირება

პარადიგმის ცვლილება, სწავლების პარადიგმიდან  სწავლის პარადიგმისკენ. (2023). ევროპისმცოდნეობის ქართული ჟურნალი, 6(6). https://gjes.tsu.ge/index.php/gjes/article/view/52