სწავლის შედეგების შეფასება სწავლების მესამე საფეხურზე:ივანე ბამახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტისმვროპისმცოდნეობის სადოქტორო პროგრამის გამოცდილება
საკვანძო სიტყვები:
ევროპისმცოდნეობა, სადოქტორო პროგრამა, შეფასება, სწავლის შედეგები, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტიანოტაცია
სტატია მიზნად ისახავს წვლილი შეიტანოს უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში სწავლების მესამე საფეხურზე28 ხარისხის უზრუნველყოფის შესახებ მიმდინარე დისკუსიაში . კერძოდ, კვლევა მიმოიხილავს ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ევროპული კვლევების ინსტიტუტის ინტერდიციპლინური სადოქტორო პროგრამის განხორციელების ხუთწლიან გამოცდილებაზე დამყარებულ, სწავლის შედეგების შეფასების თვალსაზრისით ერთგვარ ახლებურ მიდგომას, რომელიც შემუშავებულია განახლებული ეროვნული კვალიფიკაციების ჩარჩოს გათვალისწინებითა და სტრესული რეაკრედიტაციის მზადების დროს ახალ მოთხოვნებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფისთვის გადადგმული ნაბიჯებიდან გამომდინარე და აპროვოცირებს პროგრამის ხარისხობრივი, სტრუქტურული, შინაარსობრივი მახასიათებლებისა და ადმინისტრირების მხრივ გაუმჯობესების საკმაოდ კომპლექსურ, თუმცა, შედეგის მიხედვით, ცალსახად პოზიტიურ პროცესს